درمان استروئید برای بیماری مزمن کلیه: به اندازه کافی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان استروئید برای بیماری مزمن کلیه: به اندازه کافی

اگر چه دارو می تواند بیماری مزمن کلیه (بیماری مزمن کلیه) معکوس، اغلب استفاده می شود برای کمک به درمان علائم و عوارض و کم کردن سرعت آسیب حتی بیشتر به کلیه ها. خوب، کافی است به درمان استروئید CKD؟

استروئیدها به طور معمول در درمانگاه برای درمان بیماری مزمن کلیه استفاده می شود، ما باید بگویم که استروئیدها در واقع می تواند در درمان برخی از انواع CKD، مانند سندرم نفروتیک و نفروپاتی IgA نداشتند. ممکن است اثر نسبتا آشکار در پروتئین کنترل در ادرار، ولی به عنوان روش بلند مدت در نظر گرفته نشده است. درمان استروئید می تواند عوارض جانبی ایجاد می توانید از جمله چاقی، فشار خون بالا، دیابت، ماه چهره، پوکی استخوان، آب مروارید، و غیره، هیچ شکی نیست که این عوارض خواهد شد مشکلات بیشتری به زندگی بیماران را وجود دارد. اگر استفاده از استروئید یک کودک است، پدر و مادر به نگرانی که آیا داروهایی که رشد و توسعه خود را تحت تاثیر قرار دهد. چه چیزی بیشتر، شرایط معمولا در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی استفاده از استروئید قرار می گیرند.

با این حال، FSGS ممکن است حساس به درمان استروئیدی نیست. اگر چنین است، شما هنوز هم مقدار زیادی از پروتئین در ادرار، هر چند بیماران مصرف استروئیدها، و معمولا پیش آگهی خوب نیست. در نهایت شرایط نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه توسعه یافته است.

بنابراین، برای بیماران مبتلا به CKD، درمان استروئید کافی نیست. برای از بین بردن علائم و کنترل های لازم و مهم است، اما برای این بیماران مهم تر است این است که برای درمان بیماری کلیه خود را به وسیله تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. بدون طب غربی می تواند این را انجام، اما درمان از طب چینی می تواند. امروز، بیماران خارجی بیشتر و بیشتر به چین برای این درمان ها طب چینی آمده به تدریج سطح خود را از GFR افزایش می دهد.

اگر شما با درمان فعلی خود و جستجو برای درمان استروئید طبیعی برای CKD راضی نیست، خوش آمدید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و ارزش تکیه بر او. یک سوال؟ در صورت تمایل به انتخاب راه شما می خواهم به ما اطلاع دهید. شما می توانید با ما یک ایمیل kidney-support@hotmail.com بیماری کلیوی مرحله ارسال، و یا ترک یک پیام در باس.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، درمان بیماری مزمن کلیوی، درمان استروئیدها ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: